TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI (",)

Rabu, 15 Disember 2010

Pelan-pelan Kayuh




Apakah persamaan gambar di atas?
Yaaa.. pandainyee.. Kayuh..
Tapi yang aku nak cakap ni takda kena mengena dengan kayuh sampan atau kayuh basikal.
Aku maksudkanpenglibatan aku yang mula seronok berblog.
Pernah dengar 'Buah cempedak di luar pagar. Amik galah tolong jolokkan. Saya budak baru belajar. Kalau salah tolong tunjukkan'
Begitulah al kisahnya. Aku ni baru belajar pasal keseronokan blog ni. Sebelum ni memang aku dah ada blog. Itu pun aku buat masa Mei 2010 disebabkan student aku, AINI SHAFIQAH yang telah memberi inspirasi (cewahhh) kat aku untuk buat blog. Tapi blog tu lebih banyak membicarakan tentang hati dan perasaan. Aku reti tulis taip ja apa aku rasa nak taip tanpa memandang ke kanan mahupun ke kiri yakni aku tak tengok pun blog orang lain.
Beberapa bulan kemudian...

Aku terbaca blog seseorang yang membuatkan aku tertarik. Lama kelamaan minat membaca blog orang semakin gile menjadi-jadi..
Jadi, masih banyak yang aku nak kena belajar pasal blog.. Masih banyak yang aku tak tau pasal blog..
Thanks buat MIRA yang telah membantu aku untuk tau apa itu 'tag' apa itu 'nuffnang'

**taq tu lau kita kena taq dari sesapa ka maksudnya blogger 2 nak kita jawab la taq tu...lebih kurg soalan cepucemas. tapi lau xjwb pon xpa, xkena jual.hak2**

**nuffnang plak kira iklan dlm blog. lau ada mn2 syarikat nk tmpg blog kita utk iklan pastu ada org len klik2 kat iklan 2 akan dikira dalam akaun nuff blogger. so akan bertambah la dwet tabung nuff si tuan punya blog.**

Dwet?? Camana nak dapat duit tu?? hehe..

Tiada ulasan: