TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI (",)

Rabu, 15 Disember 2010

Mama Kembar 3 Buat Giveaway, Yay!


Wargghhhh ni first time aku kena TAG setelah beberapa jam aku tau apa itu TAG.. Keh keh keh.. Terkejut aku. Gelabah katak bila tengok nama aku kena tag dengan MUMMY FARA haha..

Ni pasal Mama Kembar 3 Buat Giveaway. Menatang apa pulak dah giveaway ni?? Haha.. Tapi apa pun berterima kasih kat MUMMY FARA sebab tag aku. Hari ini dalam sejarah.. Aku kena tag.. Rasa nak joget-joget pulak.. Hehe.. Kalao korang nak tau pasal mama kemabar giveaway tu boleh klik je kat gambar tu.Owh ya...hadiahya  barangan Victoria's Secret & Telekung Travel (ditaja olehItsy Bitsy Secrets Jom pakat-pakat join.. hehe

Aku nak try tag orang jugak la.. Aku nak tag orang² berikut:

5 ulasan:

❦ Fara Farina ❦ berkata...

hi elle.. berjaya jugak ek buat tag2 ni.. hehehe.. anyway.. salam perkenalan ek..

eLLe berkata...

hehe.. thanks la mummy fara sbb dah tag saya. baru nak belajar blog ni.. tapi saya masih musykil, macam mana nak tau orang tag kita? (garu kepala) (",)

amirah berkata...

thnx ajak join ..hehe...hope akak bertuah :)

Mama Kembar Tiga berkata...

Salam elle. Thanks sbb sudi join. Tp pls mention hadiah ialah barangan Victoria's Secret & Telekung Travel yer, sbb salah satu syarat hehe. Good luck dear!

(",) berkata...

ops...baik mama..hehe