TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI (",)

Ahad, 26 Disember 2010

500 BLOG!


Boleh ke aku nak join 500 blog ni? Macam menarik.. hehe.. utk maklumat lanjut boleh KLIK SINI

Ok baiklah.. Ni serba sedikit tentang diri aku...

Nama penuh Noor Elhidayah bt Elias. Dilahirkan di Selama, Perak.. Dan dibesarkan di Kulim, Kedah..

PMR di SMK Sultan Badlishah tahun 2001.. SPM di MRSM PDRM tahun 2003..
Pastu sambung study kat UiTM Shah Alam untuk Diploma dan Degree Perakaunan.
Pernah bekerja di audit firm selama 7 bulan dan kemudian berkhidmat sebagai Guru Sandaran Tidak Terlatih (GSTT) selama 5 bulan..

Kemudian, sambung DPLI di UPSI.. Dan sekarang sudahpun posting di negeri sendiri dan yang paling menarik mengajar di SMK Sultan Badlishah iaitu sekolah tempat aku menuntut ilmu dulu.. Pengetua masih pengetua yang dulu, dan ramai lagi cikgu2 aku kat situ. Erm.. tu la serba sedikit pasal aku..

Kenapa aku jadi blogger? Sebab mula2 aku minat baca blog orang dan sejak pertengahan Disember (esok genap 2 minggu) aku buat blog ni sebab nak cuba menulis. Dalam masa yang sama untuk mengisi masa lapang..

Sekian... (",)

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam....

singgah kali pertama..

follow ur blog...**25

Muhammad berkata...

mamat pun dh join..
salam perkenalan..
follow mamat balik aw..
tkut nnti sedih mamat..
http://luahan-hati-matika.blogspot.com/