TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI (",)

Ahad, 25 Disember 2011

Salah siapa?

Alkisahnya semalam aku nak cari fail Kelab Badminton dalam external hard disk aku.. Memandangkan PK KOKO a.k.a Skaut Maste dok ligan aku pasal Pelan Strategik dan Pelan Taktikal untuk kelab badminton. Aku memang yakin teramat yakin yang aku dah pernah buat. So, aku nak geledah hard disk kesayangan. Semua dokumen penting daripada aku dok belajaq semua ada dalam hard disk tu. Gambar-gambar kenangan silam semua tersimpan dalam 'kotak pink' tu.. Dengan penuh semangat aku buka hard disk tu.. dan..... terus menyirap darah aku! Huwaaaaa... Folder aku dah hilang!!  Sob2.. Sedih teramat sangat.. Nak marah sapa ni?? Salah siapa ni??

** Cuba menenangkan hati redha dengan setiap apa yang berlaku.. aduhai.. semua dokumen penting ada dalam hard disk tu.. sob2..

Tiada ulasan: