TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI (",)

Isnin, 12 Disember 2011

12.12.11

Oooo Laaa Laaa.. Nasib baik aku belek2 blog aku hari ni.. dan ternampak Daisypath eLLe PunYe BLoG
Ahaks.. tak sangka eLLe PunYe BLoG dah mencecah usia 1 tahun

Bila baca balik entri aku yang first dulu.. tergelak sorang2.. Aduhai.. Bintang Yang Terang .. Pastu ubah nama kepada eLLe PunYe BLoG .. Background dulu memang lawak la.. Macam budak2..  Ada sorang blogger ni tegur kata background tak menarik.. Nasib baik ada Encik Tunang tolong bagi pendapat.. Dan sampai sekarang aku kekalkan background pink ni.. Hehe.. Yang bestnya mak sedara pun dok bagi sokongan moral.. Haha.. Blog ni tempat aku nak luahkan rasa hati, kongsi cerita, kongsi maklumat dan isi masa lapang.. Semoga eLLe PunYe BLoG akan terus bernafas dalam dunia blogging ni.. keh3.. Tahun depan bleh celebrate 12.12.12 pulak.. ^_^


Tiada ulasan: