TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI (",)

Isnin, 5 Disember 2011

Pink Berbalas Oren

Cupcake 'Sudikah Menjadi Milikku' dari pihak lelaki
Saya saaaaanngat suka.. sedap.. cantik.. dan yang paling penting kata-kata pada cupcake tu..
Encik Tunang cakap, kawan adik dia bagi.. Saya cuba selidik.. dan akhirnya saya dapat cari sehingga ke tempat cupcake ni ditempah.. Kalau berminat, sila klik link ni.. Angah Bakers
Ooppss.. saya nak ucapkan terima kasih buat Solihin dan Munirah (kawan ke..?hehe)





Dan yang ini cake fondant dari pihak perempuan.. Actually saya order warna gold sebab tema saya gold.. tapi membe yang buat kek ni cakap tak sesuai sebab bekas dah warna gold nanti tak 'naik seri' kek tu. Oren krim pun cantik jugak.. tak tau apa rasanya sebab dah bagi kat pihak lelaki kan.. hehe..
Kenapa L&M? Sebab simbolik nama saya dan pasangan (eL dan Man)
Oh ya.. saya order kek ni dari teman yang mengajar sekali ngan saya.. Kalau berminat, boleh klik link ni DNA Cupcakes




- ArsNee-

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

uwah2..sgt comel ;)
upload la gmba cik eL ngan incik eM skali..

btw congrats ya
smoga dipermudahkan utk ke level sterusnya :D

~fiifah chan