TINGGALKAN LINK ANDA DI SINI (",)

Rabu, 9 Mac 2011

Adindaku Elridzuan

Taraa... cuba teka sapa 2 budak kecik yang kat atas ni?
Hehe.. Ini la abang saya dan adik saya..
Saya nak kongsi tentang adik saya yang cute tu..
Masa kecil dulu dia cute macam budak perempuan..
Dan kini.. inilah wajahnya....
Peace no war..
Dulu budak ni orang ingat dia ni lembut.. Maklum la.. muka dia yang keperempuanan itu.. Bila bagi pakai tudung, sebijik macam perempuan..

Kini, apa yang saya banggakan adik saya ni dari dulu hingga sekarang mempunyai sifat kepimpinan.
President tu.. hehe (",)

Go go power rangers!

Ingat pesan abang iwan ye adik-adik.. bla2

Mari berwuduk

E'eh.. tersenyum pulak

Hitam dah wajahku yang putih ini

Jangan lupa lirik

Hensem tak saya??

5A UPSR! Good...

Betul ka aku pasang ni??

Bagi beta sorang ja duduk

Baris!

Inilah wajah adinda saya Elridzuan yang kini sedang menuntut di UIA. Berusia 23 tahun (Wan! hang dah 23 tahun!) Hehe.. Teruskan perjuangan dan usaha anda. (",)

Tiada ulasan: